Mamma till Emilia & Vincent

Dagens Vincent

Publicerad 2015-04-29 06:49:20 i Dagens Vincent,

Godmorgon onsdag! Hjälp vad snabbt dagarna går, stanna tiden nu tack! Börjar dagen med en dagens mini! Byxa Newbie och body present från mormor (men är från Lindex). Så stilig min lilla kille! 

Iallafall! Idag är det utflykt på dagis för Emilia och jag ska packa väskan med vattenflaskan och äppelklyftor. Sen efter dagislämningen ska jag förbi maxi för kaffe, havreprodukter och våtservetter.. Sen på förmiddagen idag kommer min mor hit en sväng! Har redan plockat rätt på hemmet, så skönt att ha allt i sin ordning, förutom lite damm då, vore så bra om jag kunde dammsuga idag! Kram på er 

Åh förresten han somnade 20 igår, ammade lite vid 22 och sov till 04!! Sen uppe vid 6. Vilken natt!! Så piggelin idag!
Älskar detaljerna på bodyn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise

24 år, förlovad med Daniel och mamma till våra två små: Emilia 20110530 och Vincent 20150107 ♡

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela